NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 18 februari 2015

Zwart, wit en een klein beetje rood.


Hallo copic fans,

Aan mij ( Wenda ) vandaag weer het genoegen om jullie een kaartje te laten zien. Het is een zwart, wit kaartje geworden met een klein beetje rood. Het design papier is uit een blokje van "Authentique" van de serie "Crush" de kaart is verder afgemaakt met een aantal dies van "Tatered Lace", roosjes en stickles.


Het afdrukje is een digi van "Saturated Canary" blijf dat hele leuke digi's vinden om te kleuren, blijf ook een beetje hangen in het zwart wit kleuren vind dat momenteel heel leuk om te doen maar zal de volgende blog post weer wat meer kleur in brengen.


De kleuren die ik gebruikt heb :

Huid : E11 - E00 - E000
Haar : 110 - C9 - C7 - C6 - C4 - C2
Licht grijs : C3 - C1 - C00
Donker grijs : C10 - C9 - C7 - C5 - C3
Hondje : N4 - N3 - N1 - N0
Mandje : 110 - C8 - C7 - C6 - C4
Rood : C7 - C5 - R59 - R29 - R24

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


1 opmerking:

Janette van Otterlo zei

Wat een leuke kaart!
Grtz Janette