NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 2 februari 2015

"With love"

Hallo allemaal,

Het is vandaag weer mijn beurt om een kaartje te laten zien op.
 En aangezien het bijna valentijn is, heb ik daar mijn inspiratie vandaan gehaald.


Voor deze kaart heb ik een digistamp van Saturated Canary en een superleuke paperpad van Studio light, PPSL16, gebruikt. De blaadjes zijn 2 verschillende die's, beide van magnolia. De bloemetjes zijn van wildorchidcraft en scrapberry. De textstempel is van Lily of the Valley.


Gebruikte copics:
Shirt : R85-83-81-80
Mallot : R85-83-81-R29
Harten : T5-R29-27-24
Rok : T7-5-3-1
Doos : T3-1-0
Haar : E18-19-99-97-95
Huid : E04-11-21-00-000-R20
Schaduw : T1 - 0 - Blender - R81 - 80

Ik wens jullie een fijne week en tot de volgende keer!

1 opmerking:

Dobra zei

Very beautiful work.
wonderfully made
and is beautifully presented