NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 4 februari 2015

For you

Hallo allemaal!

De week is weer door midden! Vandaag aan mij, Sandra, de eer om jullie weer wat te laten zien.
Ik zag op de club van Tiets de nieuwe uitdaging staan en de verplichte kleurtjes, en die zijn dus helemaal mijn ding! 

 Het papier wat ik voor mijn kaartje heb gebruikt is van BoBunny, Primrose. Ik heb alle randjes weer beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.

De stempel die ik heb gebruikt is van Little Darlings, ze heet Casey. Ik heb de volgende Copic Markers gebruikt.
Huid: E000, E00, E21, E13 en R20 voor de wangen
Haar: E53, E55, E57
Lippen: RV23, RV25
Shirt: G82, G21, G85 

Om mijn kaartje helemaal af te maken, heb ik wat bloemen van Wild Orchid Crafts gebruikt, en een roze gestippeld lintje.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

henny18 zei

Prachtige kaart,en zooooo mooi gekleurd.TOPPIE.