NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 23 februari 2015

Just because you are special

Hallo allemaal,
Het is weet maandag, de start van een nieuwe week.
Op deze maandag mag ik jullie een kaartje
laten zien en hoop dat dit jullie inspiratie geeft.

Het kaartje heb ik gemaakt met een Whiff of Joy stempeltje.
Ik hou van zachte pastel tinten en dat heb ik ook voor dit kaartje gebruikt.


Hier is een closeup van mijn kleursel

De kleuren die ik voor het afdrukje gebruikt heb zijn:
Huid R20 - E000 - E00 - E21 - E11 - E04
Haar: E49 - E18 - E15 - E13 - E11
T-shirt: R27 - R24 - R22 - R000
Broek: B01 - B00 - B000 - B0000

Dank je wel dat je vandaag tijd gemaakt hebt dit blog te bezoeken.
Tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

Geen opmerkingen: