NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 16 februari 2015

Herinner je gisteren...

Hallo lieve Copic fans,

Vandaag mag ik jullie weer inspireren met een kaartje. Dit keer heb ik een digi gebruikt van Aurora Wings. Zij heeft zulke mooie, dat je bijna niet weet welke je moet kiezen. 
Als basis voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van een Shape Art mal van Dutch Doobadoo. De label in het midden is ook van Dutch Dobadoo.
Ik heb verschillende soorten en kleuren cardstock gebruikt en een leuk bijpassend achtergrondpapiertje.


Het is weer anders dan anders voor mij, maar ik vind het steeds leuker worden om met andere vormen dan vierkante kaarten te werken.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11--E13-E93
Jonge blaadjes: YG05-YG06-YG07
Grote bladeren: YG41-YG45
Vleugels: RV00-RV10-RV11-YG00-YG01-YG03
Bloemetjes: RV66-RV55-RV52-YR15
Ondergrond: RV69-RV66-RV63


Deze grote bloem is van Heartfelt Creations en heb ik gestempeld met Memento Lilac Posies. Een brad erdoor, lintje eraan met een bedel en klaar is de kaart. 

Ik hoop dat jullie weer een beetje geïnspireerd zijn door mijn kaartje en dat jullie weer een creatieve week tegemoet gaan.



Geen opmerkingen: