NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 8 februari 2015

Hoera

Hallo bloglezer,
vandaag geen tutorial van mij, ik kreeg het niet voor elkaar er een te maken, veel opruimklussen.
 Daarom laat ik je vandaag een kaart zien, de tutorial houd je tegoed van me.
Ik kleurde een haas van Scrapberry, zo grappig dit beestje met zijn bootje.


Omdat dit een kaart is voor de verjaardag van een jongetje, heb ik geen bloempjes of vrouwelijke toeters en bellen gebruikt, wel stoere tandwielen gemaakt met een Noorstans.
De tekst heb ik uit kraft en uit wit gestanst en iets verschoven op elkaar geplakt.
Het designpapier komt uit paperpad nr 15 van Studio Light, mooi passend bij het kleurwerk.
Het randje en het tekstlabeltje zijn van DDB.


Voor het kleuren gebruikte ik:
vel E50-53-55
lichtblauw B0000-B000-B91-B93-B97
jasje W00-1-3-5

Ik wens jullie een aangename zondag,
groet Diny

1 opmerking:

Lia vdB zei

Die hele serie van Scrapberry's is superleuk. Ik ga er vandaag ook mee aan de slag.

Hartelijke groeten,

Lia