NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 6 februari 2015

Our love is the greatest gift...

Hallo lieve Copic fans,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie wat leuks te laten zien. En ook ik ben in de ban van valentijn. Ik kwam deze stempel tegen en was opslag verliefd. Ik vond hem zo mooi dat ik hem gewoon meteen moest kleuren, kennen jullie dat?


Ik ben wel een tijdje opzoek geweest naar het juiste papier, omdat ik eerst ben gaan kleuren en toen pas papier erbij heb gezocht. Nu ben ik er dus achter dat ik het beter andersom kan doen hihi. Het gebruikte papier is:
- Dots and Stripes van Echo Park
-State of the heart van My Minds Eye


De kleuren die ik heb gebruikt om deze stempel, "Marry me"van Saturated Canary, in te kleuren zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11-E13 en R02 voor de wangen
Haar: YR04-YR07-E09-E18-E29
Lippen: E02-E04
Ogen: BG01-BG05-BG07
Jurk: W00-W1-W3-blender
Boeket: R22-R24-R29-BG96


De bloemetjes die ik erbij gebruikt heb zijn van Elizabeth Craft Design. Die zijn zo leuk om te gebruiken. 


Hier nog een foto van de kleine label die ik in de pocket heb geschoven. De tekst is van Dutch Doobadoo en de hartjes zijn van Joy!


Hier nog een foto van de gehele kaart. Op het bedeltje staat made with love, vond ik wel een toepasselijke tekst.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn post en dat jullie geïnspireerd zijn geraakt om aan het kleuren te gaan. Dan wens ik jullie een prettig weekend en tot de volgende keer.

1 opmerking:

Gerrittina zei

Mooi zeg! Mooi ingekleurd en mooi papier. Ik kan me voorstellen dat je gelijk wilde gaan kleuren. Het is een prachtige kaart geworden.

Gr. GZ