NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 20 februari 2015

"Merry christmas"


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn 1e kerstkaartje van dit jaar zien, ben alvast maar begonnen. Mijn voornemen is om het eerste half jaar elke maand een kerstkaartje te maken. Dan moet ik er nu al 1 inlopen....


Gebruikte materialen :
Cardstock : Bazill
Design papier : Maja design "Vintage frost"
Die's:
Go kreate large frames frilly 7
Go kreate large inbetween frames frilly 7
Spellbinder Gold labels four
Memory box Plush Poinsettia corner
Memory box Blooming poinsettia
Memory Box poinsettia small
Joycraft & magnolia

Hier een close up van mijn tildaatje

 
Copics :
Jurk/strik : BG75-72-71 (zelfgemaakt) - 70
Schaap: W6-4-2
Haar : E29-25-21
Hout : E39-35-33-31
Ster : YR27-Y26-17-15
Huid : E04-11-21-00-000-R20-R21

Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer!

1 opmerking:

Nicolette zei

Wauw! Prachtige kaart, Cordine! Heel gaaf!

Fijn weekend, groetjes, Nicolette