NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 30 juli 2014

Tilda with Daisy Mea the Tiger

Goedemorgen allemaal,

Zo ben ik er een tijdje niet en zo ben ik er bijna drie keer in een week:-) Ik hoop niet dat jullie te maken krijgen van een overdosis 'Mieke'....hihi!

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met design papier van Maja Design - Vintage spring collection in combinatie met de nodige dosis Kraft cardstock. Alle randen heb ik weer licht aangezet met distress inkt - Vintage Photo. Waarom? Eehh, omdat ik dat persoonlijk erg mooi vind staan, een andere reden heb ik daar niet voor. 



Het afdrukje is ééntje van Magnolia, uit de collectie Animal of te year - Tilda with Daisy Mea the Tiger


Gebruikte copic markers zijn:
Huid: E0000, E000, E00, E11 en E13
Haar: YG21, YG24, E35 en E37
Broek+ strik: B45, B91, B93, B60 en C1
Shirt: C00, BG90 en BG93
Tiger: E31, E33, YR14, YR24E15 en E17
Gras: G21, G43, G19 en G85


Verder heb ik de volgende materialen gebruikt:
*Vlinderrand van Noor! Design
*Ronde en geschulpte cirkel van Spelbinders
*Sier cirkel van Joy Craft
* Houten vlindersen takjes
* WOW embossing poeder
* Houten knoopjes
*Bloemen


Voor iedereen die vakantie aan het vieren is: Fijne vakantie!
Voor iedereen die aan het werk is: Werkse!

Tot de volgende keer en als er nog wat van de woensdag over is: Fijne dag!


3 opmerkingen:

Margreet zei

wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

dieke zei

Wat een mooie kaart, Mieke!
De kleuren vind ik ook zo goed bij elkaar passen allemaal.

groetjes van Dieke.

chrilvian zei

lief