NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 25 juli 2014

BDAY



Hallo,
 dit keer weer een verjaardagskaart. Die heb ik toch het meeste nodig.

In de zomerkit van Magnolia 2014 zitten weer een aantal mooie meisjes, deze Tilda is er een van.

Als basis neem ik tegenwoordig vaak de Card Art mallen van Dutch Doobadoo, ze geven meteen een mooi model aan je kaart. Eigenlijk heeft zo'n kaart niet heel veel extra's nodig. Ik nam een papiertje van Magnolia en als basis het Recycled karton van Papicolor.


Voor de aankleding heb ik twee mooie Noormallen na het stansen en embossen even aangezet met wat distress inkt.
Ik kon mijn malletjes voor de rolroosjes niet zo snel vinden, daarom heb ik deze rolroosjes maar zelf getekend, geknipt, gerold en voorzien van een heel klein roosje.
Ik combineer graag verschillende bloemen en knopjes, daarbij bouw ik mijn bloementoef net zo op, als ik vroeger bloemschikken heb geleerd. Het zwaartepunt onderaan en naar boven kleinere bloemen en luchtig uit laten lopen. 
De tekst is gemaakt met een Noorstempel.


Voor het kleuren van Tilda nam ik de volgende kleuren.
Huid: E000-00-21-11-04-R21
Haren E29-25-21
Jurk: RV000-52-63-55-66-69-W5
Hoed en schoenen W00-1-3-4

Groetjes Diny

2 opmerkingen:

Erni zei

eine wunderschöne Coloration, beeindruckt mich immer wieder aufs Neue.liebe Grüße, Erni

Juanita zei

Ik vindt haar super mooi!
Prettig weekend.
Liefs Juanita