NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 6 juli 2014

No more working for me or you.....


Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt om jullie eigenlijk een tutorial te laten zien van daag maar die heb ik niet afgekregen dus is het een kaart geworden de tutorial houden jullie tegoed van mij.

Het papier is van een blokje van "Authentique" met de naam "Anchored", daar boven hebben we de Camper Van van "Tattered Lace" geplakt die in 3 kleuren is uit gestanst en weer is samen gevoegd.


Het afdrukje is een digi van The Stamping Chef daar hebben ze ook van die leuke digi's, vond dit ook wel een hele gezellige dame. Stukje gestreept papier en het lijkt of ze op een handdoek ligt.


Van de tekst stempel weet weet ik het merk echt niet maar de tekst "no more working for me or you - for a week or two - we're all going on a summer holiday" vond ik wel erg leuk. De schelpjes heb ik met cernit klei gemaakt en gebakken. Het takje wat er tussen loopt is er een van "Tattered Lace"en kon wel door als zeewier dacht ik.


De kleur nummers zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000 
Haar : E59 - E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
Rood : R29 - R24 - R22 - R20
Blauw : B39 - B37 - B34 - B91

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met dit kaartje en voor wie al gauw weg gaat een prettige vakantie allemaal.


2 opmerkingen:

Mary's Museum zei

This is a lovely card, where did you get the camper van from ? My grand son loves them so I want to make a birthday card for him with a van in it, thanks so much xx

Unknown zei

Heel erg leuk Wenda! Prachtige mannenkaart!