NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 2 juli 2014

Hugs and Kisses

Goedemorgen lieve bloglezers,

Vandaag laat ik, Mieke, jullie weer een creatieve bijdrage zien hier op het blog!


Deze keer een kaart met een digi van Saturated Canary - Hugs and Kisses.
 In de kast vond ik nog een aangebroken blokje design papier van My Minds Eye - Love Me, die perfect bij deze digi past.


Dit lief meisje heb ik ingekleurd met de volgende copic nummers:

*Huid  E0000, E000, E00, E11 en R20
*Haar  E59, E37, E35, E31, Y26 en Y23
*Schoenen  E42, E43 en E44
* Rood  R14, R24, E7 en E19
*Shirt + rok  C00, C0, C1, C2 en C3
*Doos  E30, E31, E33 en E40
*Hartjes  RV00, RV10, RV11, RV13 en RV14


De grote bloem in het midden heb ik eerst bewerkt met Versamark inkt en daarna heb ik er wat Frantage op gestrooid en toen met de heattool verhit. Het blijft leuk spul:-)


Verder heb ik op deze kaart gebruik gemaakt van de volgende materialen:
* Wit en Kraft cardstock
*Ditsress Inkt - Vintage photo
* Marianne Design - Ballonnen
* Memory Box - Harten rand
* Ticket van Tim Holtz
*Kant
* Stickles 
* Hotfix steentjes


Bedankt voor het langskomen en zijn er vragen dan hoor ik ze graag. Voor nu wens ik iedereen een hele fijne woensdag en tot de volgende keer!


1 opmerking:

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje weer!