NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 11 juli 2014

Sun, sea & serenity !!!

Goedemorgen Copic fans !!

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien :)


Ik heb deze keer weer een schitterende digi van Saturated Canary gebruikt, zij heet Evie.

Als zeemeermin past ze uitstekend bij het thema Under the Sea van Noor! Design.

Haar staart en vin heb ik voorzien van glitters, maar dat komt niet mooi over op de foto, heb wel geprobeerd om het van een andere kant op de foto te zetten, maar toen kwamen de kleuren weer niet mooi over.
Dus heb ik het zo maar gelaten :)

Ook het zeegroene papier is van Noor! Design.

Het zeepaardje, de zeester en de golven zijn van mooi groen karton van Craft Emotions, dit karton kun je, daar waar embossing zit, mooi opschuren zodat er een wit laagje naar voren komt.
Ook deze stansen zijn van Noor! Design.

Aan de rechterkant heb ik de loopy rings van Memory Box gebruikt.

De grote ster links boven is ook een nieuwe stans van Noor! Design.

Achter het afdrukje heb ik een verbandgaasje gedaan en overdwars een stukje jute.

De tekst is een stempel van Noor! Design en hoort bij het thema Under the Sea.

Langs Evie heb ik nog een Grunge stempel gebruikt, toevallig had ik nog een heel oud inktblokje en die kleur paste er precies bij.

De gebruikte copics kleuren :

Huid : E000, 00, 21, 11, 04
Haar : E50, 21, 23, 25, 27
Lippen : R20, 21, 22
Blauw/groene kleur : BG10, 11, 13, 15, 18, 57, 75, 78

Voor haar staart heb ik echt heel veel kleuren gebruikt.
Ik heb eerst een basis gemaakt van BG10, vervolgens heb ik steeds stipjes gezet en ben van donker naar licht gegaan.

Voor haar vin heb ik de eerste 4 kleuren gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe !!

liefs Astrid xxx



3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een snoepje!

Diny Sprakel zei

Prachtig plaatje en mooi kleurwerk, als altijd.

kbrandy4 zei

Beautiful card and stunning colouring! x