NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 7 juli 2014

Huisjes candy

Hallo,

deze Tilda staat voor een gezellig huis, gemaakt met een sjabloon van Dutch Doobadoo. De basis maakte ik afgelopen donderdag tijdens het koffieuurtje met Raffaela bij Doeading.
Zelf heb ik er de Tilda bijgekleurd en huis verder aangekleed. Dit zijn van die makkelijk te maken kaarten met een leuk effect. 

Het papier komt uit een blokje van Studio Light.
Tilda kleurde ik met mijn Copics. Ik had er lol in om haar schortje van kleine plooitjes te voorzien, aan de onderkant stonden daarvoor al golfjes aangegeven.



Huid: E000-00-21-11-04 en R21 voor de wangen.
Haren E21-25-29
Kleding BG 10-52-57-18 en T5
Schortje W00-1-3-5-7

Ik heb het huis royaal aangekleed met Softboard  en PaperArt van Dutch Doobadoo.

Op het dak en tegen de muur wat kleifiguurtjes. 

De stempel in de deur komt van een Stempelsheet van Noor-Design.



Onder degene die lid zijn van dit blog mag ik een sjabloon van dit huis en het steentjes softboard verloten, zet hieronder een reactie als je daar aan mee wilt doen. Ik verloot de candy op 14 juli a.s.
Groet Diny

14 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi diny en de kleuren vind ik prachtig gedaan

jolanda zei

wow wat heb je dit leuk gedaan

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oh wat mooi zeg. Echt prachtig.
Groetjes Miranda

Ellie Bakker zei

Ik maak graag een kansje op dit leuke huisje waar je zoveel moogelijkheden mee hebt om er iets leuks van te maken.
Groetjes Ellie

Ria21 zei

Wat een leuk huisje. Ik doe graag mee met de candy, deze heb ik nog niet.
Fijne dag.
Ria Peemen

Mo`s Art zei

Hoi diny, Hij is echt leuk die mal van dat huisje... ik heb al vele leuke voorbeelden voorbij zien komen. Die klei figuurtjes zijn ook helemaal super Martha Stewart klei of mod molds?

Groetjes Monique

Elizabeth zei

Schitterend gemaakt!! Wat een details en Tilda is ook weer perfect ingekleurd.

Jeanet van der Lee zei

he hallo, wat een geweldige creatie weer...dat kleurwerk is schitterend Diny. Ik doe graag mee met je candy, vind de mal enig. Groetjes, Jeanet

Sandra zei

wat een superlief kaartje weer

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Heel leuk weer Diny, je blijft ook maar gaan he? ;-) Houden zo hoor en ja ik doe graag mee met de candy,

creatief liefs,

Mary

beahobbie zei

o wat mooi,is weer eens iets heel anders

Aartje zei

Wat een prachtige creatie. Supermooi gemaakt.
Groeten, Aartje

wilmahengeveld zei

Hi ik vind het er super leuk en gezellig uitzien ,echt fantastische Kreatie,echt om ook zelf te kunnen proberen net zo'n Kreatie te kunnen maken ,ontzettend bedank dat wij dit ook mee mogen bleven.withloveandkisses Wilma

Natasja's Kaarten zei

Wat een geweldige creatie zeg. Hij is helemaal leuk de huisje mal! En prachtig bewerkt natuurlijk!

Groetjes, Natasja