NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 14 juli 2014

Christmas Greetings


Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden die gemaakt is voor Snellen Crafts waar ik zo af en toe voorbeeld kaartjes voor maak.


De stempel is van Nellie Snellen, heerlijk gedetailleerde stempel die zijn altijd leuk om te kleuren. Het was wel priegelen want de stempel is net zo groot als mijn wijsvinger dus best klein.


Deze tekst stempel is dan ook van Nellie Snellen en is wel leuk de rand is los met 6 verschillende teksten die er in kunnen.


Nog een foto van de kleinen bloemen


De kleuren die voor het afdrukje gebruik zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
Donker Blauw : B39 - B37 - B34 - B93 - B91
Groen / Blauw : BG09 - BG49 - BG45 - BG53 - BG11
Geel : E37 - YR24 - YR23 - YR21 - YR20

 Hoop dat het kaartje jullie weer heeft kunnen inspireren en geniet van de vakantie allemaal.

1 opmerking:

Marijke zei

Moet niet gekker worden nu al een kerstkaart gemaakt. Hij is super dat wel!! Groetjes Marijke.