NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 23 juli 2014

Newly-Married

Hallo lieve Copics fans.

Vandaag een kaartje van mij om jullie te inspireren. Ik heb voor jullie dit keer een trouwkaart.
  Ik heb er een beetje een romantisch kaartje van gemaakt. Met lieve bloemetjes en een paar mooie swirls. Ik heb de romantische oplegvelletjes gebruikt van Papermania met een parelmoerglans eroverheen. Vond ik wel geschikt voor een trouwkaart. Het grijs gestreepte papier is van Echo Park. De jurk heb ik geprobeerd licht te houden en toch een beetje schaduw ingebracht om hem wat meer te laten spreken. De grond heb ik gestippeld met de W kleuren en daarna met de blender erover heen gestippeld om het wat te verzachten. Zo kan je op een makkelijke manier toch een grond maken zodat je afbeelding niet zweeft.


De Copics kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E11-E21-E00-E000
Haar: (vrouw)YR24-Y26-Y32 (man) E29-E27-E25
Kleding: (vrouw) W1-W0-W00 (man) C7-C5-C4-C2-C0-C00
Grond: W7-W6-W4-W3-W2-W1-0(Blender)


De swirls zijn van Avec Colours Unlimited


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne woensdag. Geniet van het lekkere weer.