NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 12 februari 2014

On your special day...


Goedemorgen allemaal,

We zitten alweer bijna op de helft van februari, de maanden vliegen voorbij! Zo ook de dagen...en vandaag is het alweer aan mij (Mieke) de beurt om hier een kaart te laten zien!

Het afdrukje vond ik in een map en ik weet niet met zekerheid wie de maker is. De uitvoering doet Saturated Canary vermoeden, maar zeker weet ik het niet. 


De basis van de kaart heb ik gesneden met mijn Silhouette Cameo uit kraft cardstock.
Het design papier is van My Minds Eye - Lime twist Happy go lucky.
Rondom het meisje heb ik wat Frantage aangebracht en daarna verhit met de heattool.

De teksten zijn digi's van Cuddly Buddly en heb ik afgedrukt op kraft cardstcock.


De door mij gebruikte copic markers:

Huid: E0000, E000, E00, E11 en E13
Haar: C1, C3, C5, C7, RV63 en RV00
Jurk: RV63, RV55 en RV66
Handschoenen: N0, N2 en N4
Vlinders: BG10, BG11 en BG13


Dit afdrukje nodigde mij weer uit om eens te experimenteren met de kleur
haren. Ik heb het roze uit de jurk subtiel laten terugkomen in de lange lokken en vind zelf het resultaat best leuk geworden.


Verder heb ik op mijn kaart gebruikt:

De verenstansen van Joy bewerkt met embossing poeder.
Twee doohickey's van Magnolia
Verschillende bloemen
Kant en lint
Brad
Charm

Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag toe en tot de volgende keer!







3 opmerkingen:

corryskaart zei

wauw mieke wat een prachtige kaart en vooral je schitterende kleurwerk is helemaal super!
groetjes corry

esmee zei

een prachtig kaartje

Lia vdB zei

Mooi! Vooral zoals die jurk eindigt.... of eigenlijk niet eindigt!

Hartelijke groeten,

Lia