NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 3 februari 2014

Happy Birthday met Tilda

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een beetje inspiratie en deze keer vanuit het hoge noorden... 

Te laat zag ik dat juist dit afdrukje uit de nieuwe collectie van Magnolia - Write a message Tilda vorige week ook door mijn DT maatje Cordine is gebruikt. 
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden en misschien juist nu ook zien hoe verschillend een kaart er uit kan zien met hetzelfde afdrukje en dan ook nog eens beide ingekleurd met copic markers!


Het vrolijke design papier komt uit een blokje van My Minds Eye - Vanity Fair
Verder heb ik wit, oud roze en kraft cardstock voor deze kaart gebruikt en alle randen weer
aangezet met distress inkt - vintage photo!


De door mij gebruikte copic markers zijn:

Huid: E0000, E000, E00, E11 en R20
Haren: E50, E53, E43, E57 en E59
Jurk:R81, R83 en R85
Schoenen:E41, E42, en E44
Krijtbord: C4, C6 en C8
Grond:W00, W0, W1 en W2
Achtergrond: B0000, B000, B00 en B1

Om deze lieve Tilda 'echt' te laten zitten heb ik zelf een lijn getekend om zo meer diepte te creeren.
Nu zit ze echt op de grond en zie je een muur achter haar. Persoonlijk vind ik dat zelf mooier lijken, anders zit ze zo in het niks...hihi!


Na het inkleuren van het bord heb ik er een tekst op gestempeld met Versamark inkt.
Daarna bestrooid met embossing poeder en toen verhit met de heattool.
Nu lijkt het net of er met krijt opgeschreven is:-)


De leuke tekst 'Happy Birthday' is gemaakt met een mal van Noor! Design zo ook die mooie sierlijke cirkel die achter Tilda zit. De tekst heb ik in het wit en roze gestanst en iets schuin op elkaar geplakt.


De leuke Bingo stempels, ze blijven leuk, zijn van Joy Craft en kun je eigenlijk op elke kaart wel gebruiken. En de vlinders van Cheery Lynn. Verder wat rozen, knoopjes en hotfix steentjes om de kaart op te leuken.

Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben gekregen zo aan het begin van deze nieuwe week!
Zijn er vragen dan stel ze gerust en alvast bedankt voor jullie bezoekje!

Fijne maandag!!!



2 opmerkingen:

rian zei

erg mooie kaart en idd dat streepje doet heel veel.
groetjes rian

Unknown zei

Wat een kunstwerkje weer zeg!