NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 5 februari 2014

Mannen kaartje



Goede morgen

Jeetje wat was het leuk om al jullie berichtjes te lezen na mijn tutorial,ben blij toe dat jullie er iets mee konden doen!!!

Vandaag heb ik weer zoiets.....een mannenkaartje ook niet altijd even makkelijk,maar ben er toch wel blij mee,hij is mijn ogen toch heel leuk geworden!

Ik heb niet erg veel kleurtjes gebruikt!

Hoed ,paraplu,schoenen en binnenkant jasje W3-4-5-7-9
Pak B93-95-99
Stropdas C3-5-7
Huid E00-11-13-21
Schaduw B60-63

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en bedankt weer voor jullie bezoekje!!
XXX Heidy


2 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Heidi
Wat een tegekke mannenkaart
Een fijne dag
Liefs Cinderella

Unknown zei

Prachtig Heidi!