NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 19 februari 2014

Merry X-mas


Goedemorgen lieve lezers,

Ok ok, ik ben wel heel erg vroeg met een kerstkaart.
En ik moet eerlijk bekennen dat deze kaart al een tijdje lag te wachten tot ik 
hem een keer in elkaar zou zetten.
Maak altijd eerst een basis kaart met DP papier en Cardstock
daar zoek ik dan een mooi plaatje bij dat ik inkleur
en vervolgens kleed ik hem aan met bloemen en embellishments.


De afbeelding is een Morehead stempel, deze serie heeft wel heel schattige afbeeldingen.
En zo leuk om te kleuren. Je kunt heel goed uit de voeten met je Copic Markers.
Voor de voetjes heb ik een paper piecing gemaakt uit dp papier.
De ticket is een handmade by myself.

Nu we het toch hebben over de tickets die ik altijd zelf maak,
ik heb een mega nieuwtje voor jullie,
Ze komen uit als een rubber stempel.
Op 15 en 16 maart ben ik bij de Opendeur dagen bij Cart 'n Scrapart in Emblem
en hier zullen we de 1e release/primeur  hebben.
Op de stempellap 13x18 cm zitten tickets en heel veel teksten die in de tickets passen
maar ook een aantal grote teksten.
Op mijn eigen blog vind je een sneakpeak van de stempel sheet.


Terug naar de kaart.
Het DP papier is van Carta Bella Merry & Bright
De afbeelding is van Morehead
en gekleurd met Copic Markers
Sok: YG17 YG 03 YG67
Muts: E79 R56 R29 R24 R22
Hulst: BG99 BG93
Haar: E49 E47
Huid: E000 E00 E02 E11 R02
Trui: N1 N3 N5 N7

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


2 opmerkingen:

Marian zei

Wat is je kaart prachtig, mooie stempel en mooi ingekleurd.
Groet

corryskaart zei

nou deze kaart ziet er bijzonder mooi en lief uit met die afbeelding en jou mooie kleurwerk!
groetjes corry