NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 3 augustus 2015

"Thanks a bunch"

Hallo allemaal,

Het is vandaag mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Dit keer is het een labeltje geworden op een doosje met bonbons. Ik heb dit stempeltje van de kat gevonden in mijn favoriete winkel. Het is van C.C. Design - Whoopidy Doo Kitty.


Ik heb het gestempeld op Cryogen papier, super gaaf papier. Niet geheel wit, zit een klein glittertje in. Het is alleen heel erg wennen want dit papier "bloed" erg uit. 
Ik kleur van donker naar licht op dit papier.
Helaas is het niet verkrijgbaar in Nederland. 
De rubons zijn van Melissa Frances.

Gebruikte copics:
Kat : W7-5-3-1/R00-R20
Pet-ring-drinken : YG09-05-01 
Sinaasappelschijfje : YR68-Y38-YR31
Schaduw : W1-0-blender.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: