NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 21 augustus 2015

"A big hug for you"

Hoi Allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.

Zoals jullie misschien op facebook al een paar keer ben tegengekomen op mijn tijdlijn, krijgen wij binnenkort weer een nieuwe kitten in huis (onze ouwetjes zijn er helaas niet meer). 
Door deze nieuwe kitten ben ik genoodzaakt geweest om mijn hobbykamer eens flink onder handen te nemen. En van opruimen komt ook weer de zin terug in het kleuren, gelukkig.

Voor deze kaart heb een een digistamp van Make it Crafty gebruikt.


Normaal gesproken begin ik altijd met de huid te kleuren, naar bij deze digi ben ik begonnen met de bloemen. Het was best even wennen..


En als je aan het opruimen bent dan kom je ook weer van alles tegen wat je ooit een gekocht heb, zoals Maja Design papier en besjes ed.

Gebruikte materialen :
Cardstock : Bazill
Design Papier : Maja Design Fika en Rosa - Marina
Bloemen : Wildorchidcraft
Lintjes : mijn voorraadje..

Copics :
Kleine bloemetjes : V17-15-12
Rozen : R89-85-83-81
Huid : E04-11-21-00-000-R20
Haar : E29-25-21
Ogen : YG63-61

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!



2 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw, hij is echt prachtig Cordine! Lijkt wel of het opruimen in de lucht zit, ik heb deze week ook al mijn papier eens uitgezocht en idd, wat een mooi spul kom je dan weer tegen! Ik wens je echt heel veel plezier met je kitten, wij hebben er 2 van vorig jaar juni en het is zo leuk.

lieve groetjes,
Renata

Margreet zei

Wat prachtig en wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet