NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 2 december 2014

Weer een nieuwtje

Hallo lieve Copic fans,



We hebben vandaag weer een nieuwtje. We zijn vanaf vandaag niet alleen te volgen via: Blogger, Bloglovin, email, Facebook en Networked Blogs, maar ook via Pinterest!! Ja ja we hebben de stap gewaagd en zijn aan Pinterest begonnen. Hier vind je 5 borden met de Tutorials en een bord met de kaarten gemaakt hier op het blog. We zullen onze borden up to date houden. Hier kun je dus altijd iets terugzoeken, handig toch?

Aan de rechterkant van deze pagina zie je een link staan naar onze Pinterest pagina. Komen jullie ons daar ook volgen??

Onder de eerste 100 volgers verloten we een leuke prijs!

 Heel veel Pinplezier en we hopen jullie daar te zien.

Groetjes het DT-team

9 opmerkingen:

rovianne zei

Heel leuk! Dank je ben gaan volgen

Juanita zei

Ik ga ook volgen!

Ilona Keller van Deursen zei

Natuurlijk volgen we jullie via pinterest ook!

Marina Hombroeckx zei

Yeay! Pinterest is zo leuk!
Kijk nu al uit naar de leuke plaatjes en tips die er gelinkt gaan worden!

Wil zei

Ook ik ben jullie natuurlijk gaan volgen :D

Toos Awater zei

Ben ook gaan volgen ziet er heel erg goed uit snel en overzichtelijk

Saskia van den Berk zei

Tuurlijk ga ik jullie volgen op Pinterest

Rose zei

Zal jullie ook willen volgen hoor!!

Unknown zei

Ik volg gezellig mee!