NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 31 december 2014

Happy New Year 2015!


Goedemorgen,

Hier is dan het moment, de laatste kaart van 2014 hier op het blog! En aan mij de eer om die hier te plaatsen.  


Hier boven zie je alvast een 'sneakje' van waar deze blogpost over zal gaan...


Ik heb deze keer een mal gesneden met mijn Silhouette uit een achterkantje van een snelhechter.
Snijd je iets anders uit, bijvoorbeeld stippen of sterren dan maak je zo je eigen persoonlijke mask. Nu heb ik het uitgesneden stukje gebruikt, maar dan pak je het 'restant', op de vierde foto rechts onderin de hoek te zien. Dan doe je dus niks met de uitgesneden sterren of stippen. 

Met een lijm spuitbus heb ik de tekst lichtjes vast gezet op het papier, zodat de mal niet aan de schuif gaat door het lucht van de airbrush.
Ik ben van boven naar beneden gegaan met de Copic Airbrush en dan van lichtste tint naar donkerste tint. Ik heb de B12, B16 en B18 gebruikt!


En deze kaart heb ik er mee gemaakt! Ik heb geprobeerd na het airbrushen niet te veel meer toe te voegen, zodat de afbeelding niet uit het oog verliest. Het design papier is deze keer van Marianne Design!


In de 0 van 2015 heb ik een klok gemaakt die op vijf voor twaalf staat. De wijzers zijn van Tim Holtz, maar kun je natuurlijk ook zelf maken. Het leuke sneeuwpopje is toevallig een stempel die ook van Tim Holtz is.


De ijssterrand van Noor! passen er ook erg leuk bij vond ik. Het sierlijke hertje uit kraft is gemaakt met een mal van Cottage Cutz en in het oogje zit een heel klein pareltje.


Ja mensen, vijf voor twaalf...het jaar zit er hier op het blog op! 

Namens alle leden van het design team wil ik jullie bedanken voor al jullie trouwe bezoekjes en leuke reactie's in 2014! 

En dat 2015 een heel creatief een kleurrijk jaar mag worden voor iedereen!



Geen opmerkingen: