NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 26 december 2014

Birthday wishes just for you

Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie een superleuk kerst hebben gehad met familie en/of vrienden.

Deze keer heb ik een verjaardagskaartje voor jullie gemaakt met een superleuke digistempel van Lacy Sunshine.
Ik ben alvast in de kleurtjes gebleven voor valentijn, voor je het weet is het 14 februari...


gebruikte materialen :
Cardstock - Bazill
Design papier - Scrapberry "Elegy"
Dutch Shape art Label Mirror
Lalaland heart doily
Bloemen - wildorchidcraft

En hier nog een close up van de digistempel


Copics:
Strikken : T5-R29-27-24
Pakje : R24-22-21-20
Schoenen : 110-N8-N6-N4
Haar : 110 - N8-N6-N4
Ogen : YG67-63
Huid : E04-11-21-00-000-R20

Ik wens jullie allemaal een supergezellige oudjaarsavond en een gezond, gelukkig en creatief 2015!


Geen opmerkingen: