NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 11 mei 2016

Pluk de dag!

Hallo allemaal!



Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien en op dit moment ben ik helemaal dol op bloemen inkleuren. Deze digi komt van Power Poppy en ik vind hem prachtig!
Het leuke van bloemenkaarten is dat je ze eigenlijk altijd wel naar iedereen kan sturen.


Het designpapier is van SU en de tekst is uit de Banners set van Joy, waar een heleboel leuke spreuken op staan.

De kleuren copics die ik dit keer heb gebruikt zijn:

Paars: BV08 - BV13 - BV02 - BV00
Roze: R89 - R85 - R83 - R81 - RV10
Groen: G99 - G94 - G21 - YG11
Blauw van de mok en het kopje: BG75 - BG72 - BG70 - BG11
Schaduw en mok en kopje: W3 - W1

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer mooi vinden, want binnenkort ben ik er weer!

Geen opmerkingen: