NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 9 maart 2016

Thinking of you

Hallo allemaal,

Dit is mijn 2e bijdrage van deze week.
Nadat ik de superleuke workshop van Diny, Annie en Alexandra heb gedaan, het maken van achtergronden met copics, ben ik ook aan de slag gegaan met stempels, activator en de copics.

Het is een eenvoudig, maar super mooi kaartje geworden, vind ik zelf.
Helaas heb je ook van deze kaartjes nodig...


Gebruikte materialen :
Craft sheet van Ranger
Activator
Copics BG05 en YG17
Stempels:
Text Clubscrap
Achtergrond Katzelkraft
Bloemen/blaadjes Jofy from paperartsy

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: