NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 11 maart 2016

Een Vriendschapskaartje

Hallo iedereen!! Het is Ellen hier voor je vandaag.

Als ik stempels koop probeer ik meestal na te denken hoe ik die kan gebruiken alvorens ze echt te kopen. Toen ik eindelijk mijn stempels binnen kreeg, moest ik ze natuurlijk gebruiken voor deze blogpost; ik wil poes 2 (die normaal op een bol wol hangt) absoluut op de luchtballon plaatsen.
Voor dit kaartje heb ik voornamelijk gebruik gemaakt van Newton's Nooks stempels ("Newton Dreams of Paris", "Newton-Unwinds" en "Fox Hollow"). Enkel het woord komt van een ander stempelbedrijfje ("Some Odd Girl - Frenchie Kody").

Om de ballon en de poes in de mand te kleuren, deed ik niets speciaal, ik heb mijn copic's op een gewone manier gebruikt. Ik hield echter wel rekening met de schaduw die poes 2 zou maken. Voor de poes 2 en de boom heb ik de 'flikking' techniek gebruikt, zoals ik mijn hondjes inkleurde een tijdje geleden (klik hier voor de tutorial). Hieronder vind je de kleuren:

Nadat ik alle stempels met mijn copic's had ingekleurd maakte ik een achtergrond met enkele snijmallen, distress inkt, texture paste en glitter. Als laatste stap gebruikte ik goud reliëfpoeder voor de "xoxo".
Zondag heb ik een leuke tutorial voor je klaarstaan; hopelijk kom je dan nog eens terug piepen op onze blog!

1 opmerking:

Unknown zei

Heel erg mooi en schattig. Ik heb nog nooit iets ingekleurd maar zou het erg graag willen leren. Lijkt me erg verslavend.