NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 18 november 2015

Simply wonderful

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie wat te laten zien.
Dit keer weer een super leuke digi van SimplyBstamps gebruikt. 
Sorry maar dit zijn op dit moment mijn favorietjes om te kleuren.


Voor mijn kaart heb ik Bazill white cardstock en Maja design papier gebruikt.
Diverse bloemen en blaadjes van Spellbinder en magnolia.


Gebruikte copics:
Shirt/ketting/oorbel: RV95-93-92
Huid: E04-11-21-00-000-R20
Haar: E49-47-44-43
Lippen: RV95-93-91
Ogen: YG67-63-61 / C3-1-blender

Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!
Groetjes
Cordine

Geen opmerkingen: