NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 4 november 2015

Enjoy the simple pleasures

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie wat te laten zien.
Ik heb deze keer weer voor een digistamp van SimplyBstamps gekozen. 
Op dit moment is dat 1 van mijn favorieten om te kleuren. 


Als basis voor mijn kaart heb ik wit cardstock van Bazill gebruikt. Het vrolijk gekleurde design papier is de Enchanted Garden collection van Bo-bunny. De bloemetjes komen bij Wildorchidcraft vandaan. De tekst is ook van SimplyBstamps, deze hoort bij de afbeelding.


Gebruikte copics:
Jurk : V17-15-12/YG67-17-03
Ogen : YG67-17-03 / C3-1-blender
Lippen : V17-15
Haar : N8-6-4
Huid : E04-11-21-00-000-R20.

Ik wens jullie allemaal een superleuke woensdag toe en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: