NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 24 augustus 2014

Tutorial: punt-op-punt mengen

Hallo lieve Copic fans,

Het is alweer zondag en dat betekent...een tutorial. Het is nog geen tutorial van 1 van de dames die een idee hebben opgegooid, die houden jullie nog te goed, maar hoop wel dat jullie hem leuk vinden. Ik ben nog een beetje aan het aftasten met het filmen, dus hoop dat jullie het kunnen volgen allemaal ^.^


Dan hieronder de kaart die ik met de afbeelding heb gemaakt.


Ik heb een beetje gespeeld met de wolken mask van Dutch Doobadoo en modeling past. Dit alles heb ik verder bewerkt met de nieuwe pan pastels pearl. Geeft toch wel een leuk effect. De tekst stempeltjes zijn van Marianne Design en natuurlijk perfect voor een geboortekaartje.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11
Luier: BG01-BG05

Hoop dat jullie het een leuke tutorial vonden en dat jullie er iets aan hebben.
Dan wens ik jullie nog prettige zondag en bedankt weer voor het langskomen.


2 opmerkingen:

Marian zei

Wat een prachtige kaart
Leuk de tekst.
Groetjes

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Marian.
Lieve groetjes Alexandra