NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 1 augustus 2014

Speciaal voor jou....


Hallo copic fans,

Hier ben ik weer met een kaartje voor jullie het is een kaartje geworden voor mijn moeder die bijna jarig is en ze word 60.
De tekst en het getal 60 zijn stempels van IndigoBlu en het kleine tekstje beneden in de hoek is een stempel van Lydia Boode, het zijn verschillende hele kleine stempeltjes maar zo handig.


Heb gekozen voor een digi van WeeStamps wetende dat mijn moeder die ook erg leuk vind.
Voor het haar zwart gekozen daar k dit wel een moeilijke kleur vind voor het haar.
Ben zelf alleen niet zo blij dat ik de vlek van het hondje zwart heb gemaakt lijkt nu net of hij een blauw oog heeft. Maar ja het hele afdrukje was al klaar en daar ik niet het beste ben in het kleuren van harige dieren stel je dat uit en krijg je dit.


De kleuren gebruikt voor de digi zijn :

Haar : 110 - N8 - N6 - N4 - N2 - B60
Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Rood : C7 - BV23 - R59 - R46 - R27 - R22
Roze : N4 - R83 - R81 - RV00 - RV000
Groen : E44 - YG67 - YG17 - YG25 - YG03
Bruin : E49 - E47 - E44 - E43 - E42
Diertje : E30 - E31 - E33

 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart, voor iedereen die op vakantie gaat of al is geniet er van en veel plezier.

1 opmerking:

Yvonne zei

Wauw, heel erg mooi Wenda. Wat kleur je toch ontzettend mooi.
liefs Yvonne