NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 11 augustus 2014

Christmas Spirit

Hallo lieve Copics fans,

Is het weekend al weer voorbij...wat vliegt de tijd,voor je het weet is het alweer kerst. Dus ik dacht laat ik een begin gaan maken aan mijn kerstkaarten. Voor je het weet is het tijd om ze rond te sturen.
Ik neem me altijd voor om het begin van het jaar gelijk te beginnen met de kerstkaarten, maar elk jaar weer kom ik er te laat achter dat ik er nog niet mee begonnen ben of dat ik er nog heel veel moet maken hihi ^_^. Dit jaar ben ik er iets eerder mee begonnen, zodat het geen stressen is na de vakantie en omdat ze toch wel erg leuk zijn om te maken. 

Dan nu over naar het kaartje, want daarom komen jullie tenslotte gezellig even langs. Ik heb dit keer gekozen voor een digi van Mo Manning, nl. little elf Pipa. Ik vind de kerstdigi's van Mo zo lief, dat ik ze blijf gebruiken.


Ik heb haar ingekleurd met de volgende kleuren:
Huid: E0000-E000-E00-E11-E13-R20
Haar: E25-E27
Bont: W00-W0-W1-W2-blender
Kleding: YG93-YG95-YG97-C7 en R32-R35-R37-C5
Kerstbal: Y13-Y17-YR15


De tekstlabel is van Dutch Doobadoo en vind het wel een uitkomst voor op de kerstkaartjes. Leuke teksten en zo klaar voor gebruik. Het achtergrondpapier is van Papermania. Het is al een wat ouder blok, maar nogsteeds heel mooi te combineren met de Copics kleuren. Nog wat kerststerren erbij van Wild Orchis Crafts, wat plakparels en sprietjes. 


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren en dat jullie nu ook lekker met de kerstkaartjes aan de gang gaan, als je nog niet klaar bent. Heel veel plezier en tot de volgende keer weer.




4 opmerkingen:

Lia vdB zei

Helemaal goedgekeurd! En ja.... die kerststempels van Mo Manning zijn super. Ik heb er ook een paar (van de 'serie' waar Raff ook mee bezig is). Al kleur je er 10; blijft leuk. Jouw stempel ook gewelllllldig. Kijk al uit naar je volgende creaties.

Hartelijke groeten,

Lia

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel voor je lieve reactie Lia ^.^

Lieve groetjes Alexandra

Unknown zei

Prachtig en een eye-opener.... moet toch binnenkort ook echt aan de kerstkaarten.....

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Haha dank je wel Selma en als je er eenmaal aan begint is het zo leuk dat het gewoon jammer is ala je klaar bent ^.^