NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 16 mei 2017

Key to my heart



Goedemorgen blogvolgers,

Ik wil jullie via deze fototutorial laten zien hoe ik mijn haren met textuur kleur.
Voor deze tutorial gebruik ik de digistamp "Key to my heart" van Ching-Chou Kuik.

Ik ben begonnen om in het haar de terugslagschaduw aan te geven.
Daar gebruik ik mijn donkerste kleur voor, in dit geval E19.


Mijn 2e stap is met de lichte kleur, E13, streepjes te trekken in het haar. 
TIP: Probeer hier de vorm van het haar te volgen.


Met de E15, wat mijn volgende kleur is, trek ik ook weer streepjes in het haar.


De volgende stap is om met mijn één na donkerste kleur ( E17)
ook weer streepjes te trekken in het haar.


Dan is de donkerste kleur weer aan de beurt, ook daar mee maak ik streepjes in het haar, maar deze zet ik niet helemaal over het haar heen.


Omdat ik het bovenop nog te weinig kleur vind hebben, heb ik met mijn lichte kleur E13 wat meer streepjes getrokken, niet vanaf het begin maar vanaf het punt waar mijn E17 eindigde.


Als laatste stap heb ik met de E15 nog wat streepjes erbij gezet, zodat het bovenop wat meer kleur heeft maar wel lichter is dan de rest van het haar.


Zo heb ik dus het andere deel van het haar ook gekleurd.
En hieronder zie je de geheel gekleurde digistamp


Gebruikte Copics:
Haar : E13-E5-E17-E19
Huid : E000-E00-E11-E04-R20
Jurk : BG71 (zelfgemaakt)-BG72-BG75-BG78-N9
Sleutel : YR21-YR23-E35-E37
Rozen : R24-R27-R46-R59-N5
Blaadjes : G20-YG61-YG63-YG67
Ogen : YG61-YG63-YG67 - N0-N1-N3
Lippen : R27-R46-R59
Achtergrond : BG10 - kleurloze Blender

Overige Materialen:
Stencil van Pronty - 30 x 30 Lines & Dots
Nuvo Chrystal Drops White

Zijn jullie geïnspireerd om jullie haren ook zo te gaan kleuren??
Ik hoop het in ieder geval.
Tot de volgende keer!



Geen opmerkingen: