NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 12 juli 2015

"You're one in a million"

Hallo iedereen,

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien.
Ik ben, vanaf mijn vakantie, mijn mojo een beetje kwijt.
Ik heb het ook druk met werk, zijn met onze tuin bezig. Dus druk druk druk. 

Maar ik heb deze leuke Saturated Canary ingekleurd en een heel simpel kaartje ervan gemaakt.
En ik moet zeggen dat het een superleuk kaartje geworden is.


En omdat het een simpel kaartje is en de achtergrond van de stempel anders zo wit was, heb ik met de "confetti-techniek" een achtergrond gemaakt.

Cardstock : Bazill - Coredinations


Copics:
Jurk : BV09-13-01-000 & BG49-13-000
Haar : N9-7-5-3
Huid : E04-11-21-00-000-R20
Ogen:  YG67-63-61
Mond : R 22
Confetti : W2-1-0 & BG13-000 & BV13-000

Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!


Geen opmerkingen: