NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 3 juli 2015

Baby lief!


Dag Copic fans,

Vandaag mag ik, Marielle, weer een kaartje laten zien. En jawel, ik heb alweer een zogenaamde "Cutie"..... Ik wou een babykaartje maken voor iemand en vond dit lieve beertje (tsja wat is het eigenlijk?) wel heel geschikt....


Ik moet jullie het merk stempel helaas schuldig blijven, ik weet het echt niet meer. Maar er is vast wel een lezer van dit blog die het wel weet? 
Hoe dan ook, ik heb het stempeltje afgedrukt op Perfect Colouring Paper en ook nog op een masker papiertje. Eerst het beertje ingekleurd met:

BV01, BV02 en BV17
BV20, BV23 en BV25
E00, E11 en RV10, RV11 en RV13

Op de roze besjes heb ik met een witte Sharpie pen nog wat accentjes aangebracht. Vervolgens heb ik de afbeelding afgeplakt met het uitgeknipte maskerpapiertje. 
Nu kan ik onbezorgd de achtergrond gaan airbrushen en krijg op die manier een "One layer Card". 

Voor de achtergrond heb ik een stencil van The Crafters Workshop (TWC)  en de markers V12 en V15 gebruikt. Ik heb een stuk karton gepakt om de onderkant af te bakenen en de grond gebrushed met W1, W3 en W4.


Leuk is hij geworden he? Dit kaartje was voor een meisje. Je kunt natuurlijk met een andere kleur achtergrond precies zo'n kaart maken voor een jongen!


Met letter stempeltjes heb ik de naam van de baby erop gezet. Op die manier krijg je helemaal een persoonlijk kaartje!

Ik hoop dat ik jullie op een idee heb kunnen brengen voor leuke babykaartjes! Bedankt voor het langskomen op dit blog en tot een volgende keer! Groetjes,

Marielle Weichert-Welten

1 opmerking:

Unknown zei

Cute a la Marielle. Leuk!