NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 20 juli 2015

Fashion blog Tilda

Goedemorgen allemaal,

Inmiddels is juli alweer over de helft en gaan we langzaam richting augustus, de weken lijken soms dagen...


Vandaag een kaart met een afdrukje uit de Magnolia collectie World Wide Web - Fashion blog Tilda, staat ze daar niet schattig te zijn... Het design papier komt uit een blokje van Studio Light - PP SL 05.


De gebruikte markers zijn:

Huid - E0000, E000, E00, E21 en E11
Haar - YR20, YR21, E43, E44 en E47
Broek - R81, RV32, RV34, R56 en R59
Trui - G12, G21, G82, YG63 en YG67
Tas - E30, E31, E33 en E34
Grond - C00, C0, C1 en C2


Achter Tilda heb ik de mooie vlinderrand van Joy Crafts gebruikt. Om deze rond te laten lopen heb ik het randje ingeknipt!

Een paar kleine tags, een kantje, hotfix steentjes, knoopjes en roosjes in kleur en de kaart is weer helemaal af!


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: