NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 24 juli 2015

Party

Hallo,

intussen hebben alle scholen in Nederland al vakantie en zullen er ook veel ouders vrij zijn. Als het weer ons goed gezind is, zal regelmatig de barbecue aangezet worden. Vandaag een kaart waarmee je iemand voor een  gezellige party kunt uitnodigen.


Deze digi van Tiddly Inks vond ik erg geschikt bij de kaart uit het Stansblok Creative Chalks van Studio Light. De kaart is versierd met de stansdelen uit het blok en het barbecue gereedschap uit een vel PaperArts van DDBD.


Ik heb de kaart wat langer gemaakt door de stansdelen niet helemaal op elkaar te plakken, maar de kaart te verlengen. Vaak is een 13,5 kaart voor mij te klein, ik maak ze graag wat groter, omdat een gekleurd plaatje veel plaats inneemt.
Voor het kleuren van de barbecue heb ik een streeptechniek gebruikt om een metaaleffect te krijgen. Voor de achtergrond pakte ik de blender en een aantal lichte BG kleurtjes om het wit van het papier kwijt te raken, dat kwam veel te hard over. Ik zou ook het plaatje hebben kunnen uitknippen, maar dan verdween het in de drukke achtergrond, vandaar deze oplossing. Voor de haren moest ik toch weer mijn favoriete kleurcombi gebruiken, die blijf ik super vinden.


Gebruikte Copickleuren:
huid E000-00-11-13
haren E18-09, YR0704
jurk: BG11-23-34-49-T5
grijs: N4-6-9
worst en bodem E21-23-25
achtergron: 0-BG0000-10 en 11

Ik wens jullie veel mooie zomerdagen,
groet Diny

1 opmerking:

dragonfly60 zei

I love this card and your site!! Thank you for the inspiration and for noting the copic colours you use; this is so helpful for me.
Irene