NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 16 maart 2015

Celebrate...met Ellie


Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad? Met misschien hier en daar wel wat geknutsel of heb je daar in het weekend geen tijd voor en doe je dat door de weeks, net als ik... Dan is hier een kaart die jullie misschien weer op gang helpt.

Ik heb gewerkt met een afdrukje van Saturated Canary - Ellie's Birthday. En bij een verjaardag horen natuurlijk ballonnen...aldus mijn dochter Sacha:-)


Het is een, voor mijn doen, vrij kale kaart geworden. Ik wilde niet te veel toevoegen omdat de uitgesneden ballonnen dan misschien in het niets zouden vallen.


Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Huid -  E0000, E000, E00 en E11
Haren - Yr21, E53, E55, E57 en E49
Blauw - B21, B23, B24 
Roze - R81, R83 en R85
Schoenen - E31, E33, E35, E55 en E57


Op de ballonnen heb ik witte stipjes gezet voor een speels effect en op het design papier achter de tekst label zie je de stipjes ook weer terug.
En met tekst stempels van Joy crafts heb ik happy Bday erbij gestempeld, waar je de stipjes nog een keer terug ziet komen. 



De ballonnen en het woordje 'celebrate' zijn snijbestandjes van de Silhouette Cameo. 

Ik hoop dat jullie door mijn kaart ook weer zin krijgen om met je copic markers aan de slag te gaan. Veel plezier met kleuren en een hele fijne week!








Geen opmerkingen: