NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 5 januari 2015

"May your day..."

Hallo copic-fans,

Ik val vandaag voor Diny in met dit kaartje met 1 van de nieuwe magnoliaatjes.
Ik heb haar gekleurd in 1 van mijn favoriete kleurtjes, paars.


Voor het kaartje heb ik papier van studio light gebruikt, PPSL01.
Ik vind dat paarse papier zo super.
Tevens heb ik de volgende die's gebruikt: Crealies Nr9 XXL, Spellbinder Fleur de Elegance, Magnolia doohickey set 3, Joycraft bloemetjes, MFT the greenery.

Gebruikte copics:
Jurk / strik / bloem : V17-15-12-01
Bloem : YG67-63-61
Schoenen/broek : W7-5-3
Haar : E27-25-23
Schaduw : W3-1-0-V12

Bedankt voor het langskomen!


3 opmerkingen:

riliska zei

So bright and beautiful with gorgeous embellishments. I love this.I love your colouring Cordine.

corryskaart zei

Wat een leuk model kaart en zo geweldig mooi gekleurd
Grt corry

Margreet zei

Wat een schitterene kaartje
En wat mooie kleuren
Groetjes Margreet