NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 22 januari 2016

Exclusive Dinner

Hallo lieve Copicliefhebbers,

De eerste maand van het jaar is ook haast alweer voorbij.
De tijd gaat zo ongelofelijk snel voorbij. Ik ben alweer aan de beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Gelukkig heb ik weer wat tijd gevonden om lekker te kleuren met mijn Copics!

Deze keer laat ik jullie een kaartje zien met een stempel van Ching-Chou Kuik, ik ben gek op haar werk.



Ik heb lekkere krachtige kleuren gebruikt.


Voor de achtergrond heb ik een witte rand om haar heen vrij gelaten en ben dan van licht naar donker gegaan met de kleuren: B91-B93-B95-B97-B99

Haar jurk heb ik met R29-R59-R89 gekleurd en heb dan met een glitter Gelly Roll pen stipjes op haar jurk gedaan. Die pen heb ik ook voor het goud gebruikt.

Ik heb de volgende markers gebruikt voor de rest van de afbeelding:
Goud: Y11-Y17-100
Haar: E49-E19-YR24
Huid: E00-E13-R01-BV20
Bladeren: BG72-BG75-BG78
Muurtje: W1-W3-W5-W7
Lantaarn: C3-C5-C7 
Licht: Y11-Y13-Y15

Verder heb ik nog Opaque White gebruikt voor de highlights.

De kaart heb ik in dezelfde kleuren gehouden, zodat het één geheel is.
Het blauwe karton heb ik met Mica Gloss Old Gold bewerkt.
Ik heb er verder niet veel op gedaan want dan verliest de stempel zijn werking, en daar gaat het toch om, niet waar?

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie gegeven heb en dat jullie weer langskomen op dit blog.

Een prettige dag allemaal!

Liefs Juanita 

Geen opmerkingen: