NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 30 januari 2015

Just sittin' here


Hallo Copic fans,

Het is aan mij vandaag om jullie weer een kaartje te laten zien, van de kerst rollen we zo de Valentijns kaarten in.
Het design papier komt uit een blokje van "Authentique" met de naam "Crush", het is echt een super blokje voor Valentijns kaarten want heb er al verschillende gemaakt voor diverse blog maar persoonlijk vind ik deze het leukst. Het is een wat strakkere kaart geworden en niet zo zoetsappig. 
Het afdrukje is een digi van Kenny K ze zit op een stans van "Tattered Lace" met de naam "All laced up".


Om het afdrukje strak te houden en bij de kaart te laten passen zijn er voor mijn doen weinig kleuren gebruikt.


De gebruikte kleuren zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000 - E0000
Rood  : C5 - R29 - R24 - R22
Zwart : T9 - T7 - T6 - T5 - T3 - T1



De kaart is verder afgemaakt met een tekst stempel van "Magnolia" en een bloem "Poppy" ook weer van "Tattered Lace" even als de takjes.

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met deze kaart en geniet van het weekend.



1 opmerking:

Janette van Otterlo zei

Wauw! Leuke kaart!
Grtz Janette