NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 5 juni 2016

Poison Ivy

Hallo lieve Copic fans,

Het is vandaag zondag en dat betekent dat het weekend weer bijna is afgelopen. Nog 1 hele dag om heerlijk te kleuren. Ik heb natuurlijk niet stil gezeten gisteren en heb toen weer een geweldige Mitch Foust gevonden om te kleuren. Zoals jullie weten ben ik hier een beetje aan verslaafd. 

Hij heeft zoveel mooie afbeeldingen dat het af en toe best moeilijk is om er 1 te kiezen. Nu wilde ik iets met natuur, dus kwam ik uit bij Poison Ivy. Het is al een wat oudere afbeelding van hem, maar hij blijft geweldig hihi.


Ik heb een beetje zitten stoeien met de kleuren die ik wilde gebruiken. De huid was zo gekozen, want ik heb natuurlijk mijn favoriete combinatie de E0000-E000-E00-E11-E13. Voor de blaadjes heb ik mijn Copic Kleuren boek tevoorschijn gehaald. Hier zit namelijk ook een gedeelte natuur in. Hier kan staan allerlei verschillende bladkleuren in. Van herfst rood tot mosgroen hihi. Altijd handig om bij de hand te hebben vind ik.



Nu kwam alleen de vraag, wat te doen met het haar... Ik heb eens gek gedaan en een kleur gepakt die je normaal gesproken gebruikt om een herfst tafereel te maken. Een beetje roodbruin zeg maar. Ik moet zeggen het is toch wel een mooi geheel geworden, kijk zelf maar.


En ik denk dat ik hem maar weer in een lijstje aan de muur ga hangen hihi, alhoewel die nu best wel vol begint te raken... Dus wie weet leg ik wel een soort portfolio aan, zodat ik alle mooie platen bij elkaar kan houden.

Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad en wens jullie nog een prettige zondag toe. Tot de volgende keer maar weer.


2 opmerkingen:

Unknown zei

Hij is prachtig Alexandra! Ik vind je combinatie voor de huid ook heel mooi! (Ga ik misschien ook wel eens proberen)

Veel liefs,
Renata

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Renate en zeker proberen is ook mooi met E04 ipv E13. Iets donkerdere schaduwen.
Liefs Alexandra