NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 24 juni 2016

Life is good

Hallo allemaal,
 
En het is zomer... 
Ik weet niet hoe het bij jullie is geweest de laatste paar dagen, maar hier was het nat...

Voor mijn zomerse kaartje heb ik een stempel van Kraftin Kimmie stamps gebruikt.
Afgelopen maand heb ik voor het eerst een stempel van dit merk  gekocht en gekleurd.
Ik vind ze zo leuk, dat ik ze niet eerder heb gekocht...

 
Het cardstock wat ik gebruikt heb op mijn kaart is van Bazill, het design papier is een 6 x 6 paperpad van Echo park, Summer Party, lekker zomerse kleuren en printjes.
 
 
Gebruikte copics:
Huid : E04-11-21-00-000-R20
Badpak : YG67-17-03
Bal : Y18-15-13 / R46-24-05
Haar : E59-19-08-YR14
Ogen : B02-01-blender
Luchtkussen : N5-3-1-0-R20

Ik wens jullie een fijn weekend!
 

Geen opmerkingen: