NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 3 juni 2016

40

Hallo lieve Copicfans,

Het weekend staat voor de deur en het wordt heerlijk freubelweer. Bewolkt met regen en af en toe een zonnetje, tenminste dat zeggen ze hihi.


Vandaag heb ik voor jullie een vissenkom gemaakt met het leuke stencil van Dutch Doobadoo. Ik had hem al een tijdje liggen en had ineens een ingeving. Ik had een hele leuke stempel gekocht van C.C. Designs en ben maar gelijk aan mijn ideetje begonnen. 


Ook de cijfers in de vissenkom zijn met een stencil van Dutch Doobadoo gemaakt. Om hem een beetje echt te maken heb ik mica gebruikt om de haai te laten zweven en als voorkant ook een stukje gesneden. Is nog best wel lastig hihi.


De schelpen/zeester op de voorgrond zijn ook stempels. Deze zijn van Stampendous! Ook heel erg leuk om onderwaterthema's mee te creëren.


De haai en de schelpen/zeester heb ik natuurlijk ingekleurd met mijn Copics. Ik heb geprobeerd er een witte haai van te maken hihi. En is het een beetje gelukt denken jullie?
Omdat de haai een beetje saai is, heb ik ervoor gekozen om de zwemband lekkere felle kleurtjes te geven. Dan springt ie er toch een beetje uit.

De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn:
Haai: C00-C1-C3-C5-C7-R27-B00-100
Zwemband: G14-G07-YR04-YR07-YR09
Schelpen/zeester van links naar rechts: YR14-YR16-YR18 + BG000-BG01-BG02-BG07-BG09 + R000-R11-R12-R20-R22-R24.

Ik ga vandaag weer lekker kleuren en freubelen. Jullie ook?
Ik wens jullie in ieder geval een heel prettig weekend en tot de volgende keer weer!!




5 opmerkingen:

3dnadia zei

Heel mooi kaartje

Gr Nadia

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Nadia xx

liefs Alexandra

Juanita zei

Hij is echt super geworden! Liefs Juanita

Juanita zei

Hij is echt super geworden! Liefs Juanita

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Juanita ^.^
liefs Alexandra