NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 24 november 2013

Copic Refills en een Airbrush

Goedemorgen lezers,


Een tijdje terug heb ik voor ons Copic Europa blog deze kaart gemaakt.
Vandaag heb ik voor jullie een video waarin ik laat zien
hoe je de kaart maakt. 
Om te stempelen maak ik gebruik van een stamp-a-majig,
hoe deze werkt leg ik ook uit. 



Door deze technieken toe te passen krijg je iedere keer weer een andere achtergrond.



Wat heb je nodig voor deze techniek
* een craftsheet
* copic refills
* activator
* glossy papier
* airbrush

Heb je geen airbrush kun je stempel inkt aanbrengen met een blending tool.
zorg wel dat de copic inkt goed droog is.
Doordat je op glossy papier werkt duurt het iets langer voor de inkt droog is,
werk je te snel met een blending tool kun je vlekken en strepen krijgen. 

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart en video vinden. 



3 opmerkingen:

Prettypresents zei

Ik zeg wouw Lydia wat is deze kaart mooi zeg. Ik blijf toch fan van de Copics hoor ze werken zo fijn...

Groetjes,
Nanda

Diny Sprakel zei

Hoi Lydia, heel mooi gedaan. Goed gebruik van de stempels, groet Diny

Juanita zei

Heel erg mooi, dankje voor de uitleg. Ga ik ook proberen.
Liefs Juanita