NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 13 oktober 2013

Pocket mini album....

Goeiemorgen zondag,

Vandaag krijgen jullie nog eens een album van mij te zien.
Het is een Silouette-file (Design ID #49615 ) gesneden met de Cameo.
Zo makkelijk om maken. 
Gisteren moesten we naar een babyborrel en house-warming van familie, en dus maakte ik snel dit album waar ze toch een tiental foto's in kwijt kunnen.


Er zitten vijf pockets (zakjes) in, met in elk zakje een tag waar twee foto's op kunnen.
Ik probeerde ze er een beetje uit te trekken zodat je ze beter kan zien.


Op de voorkant staat "Edwin With Airplane".
Van de "Prince & Princesses Collection".


Hier nog even een close-up, en dan zoals steeds de kleurnummers.


Voor huid en wangen; E53,-51,-50,-01,-02.
Groen; YG95,-93,-91.
Bruin; E29,-27,-25 en E49 voor zijn krullen.
Vlieger; C1,-3,-5,-7.

Zo dit was het weer voor mij, nog een hele fijne zondag.
Ik ga nog even verder aan de knutseltafel.
Veel liefs,
Celia.