NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 23 maart 2012

My angel


Hallo, 
wat zijn ze weer mooi de Magnolias uit de serie met de prinsjes en princesjes. Deze vind ik zo leuk omdat ze heel andere haren heeft dan we van Tilda gewend zijn, ze heeft er een flink permanentje ingezet, zo te zien. Als je dat ziet, dan vraag je je af, hoe kleur ik krulhaartjes? Ik heb ze met drie kleurtjes E50-51 en 53 gekleurd en eigenlijk alleen met mijn markerpunt stippen gezet, beginnend met de donkerste.  Daarna met de middelste er wat overheen en als laatst de lichtste, deze heb ik op de opstaande krulletjes gezet. Herhaal dit totdat je denkt dat haar kapsel okay is. 


Het achtergrondpapier van Pion heeft wat grijs en roze in zich, daarom heb ik haar een bleekroze dansjurk met tutu gegeven. Hanna heeft er ook een gekregen op haar 3e verjaardag, ze geeft hele uitvoeringen en denkt dat haar oma de pasjes na kan doen. Ze heeft intussen wel door dat het bij oma allemaal wat stijf geworden is. Maar ik krijg wel bemoediging van haar, ze zegt oma je kan het ; wel een pirouette maken. Je wilt niet weten hoe dat er uit ziet. 
Het effen papier dat ik voor de kaart heb gebruikt is roomkleur, bleekroze en grijs, dit komt van Papicolor, een mooie stabiele soort cardstock, van belang als je de kaart zwaar bewerkt. Is je cardstock te slap, dan zakt de kaart door zijn hoeven" en dat wil je niet.
Je ziet een doily achter het stempelafdrukje, deze is gemaakt met stans van Die-Version Ring of Hearts.
ik heb de randen van alle papierdelen even aangezet met stempelinkt, daarna op enkele plaatsen geembost met zilverkleurige embossingpoeder. Druk daarvoor het randje in een embossingkussen en duw hem daarna in een bergje embossingpoeder. Na verhitten heb je dan een heel chique zilveren randje.
De tekst naast de afbeelding komt van Whimpsy Stamps, tekst tabs, leuk om tegen de afbeelding aan de plakken. Verder heb een So Wrapped van Magnolia met een spreukje en een persoonlijke boodschap binnenin achter de afbeelding gestoken. 
Rondom de afbeelding heb ik een confetti-schaduw aangebracht. 

Dit keer heb ik als stempelpapier het Cyrogene White gebruikt, dit is roomkleurig met een glittertje, past erg goed bij het dessinpapier. Kleur hierop wat droger, want eht papier is zachter dan ons PCP.

Voor het inkleuren koos ik de volgende Copic markers:

huid E0000-000-21-YR02
haar E53-51-50
jurk R0000-00-01
balletschoentjes, strik C0-1
rondom de afbeelding: C0-1, R00, E000

Groet Diny






13 opmerkingen:

Queenie Jeannie zei

SO gorgeous! Mine should arrive any day now and I can't wait to ink her up!!!

Lia zei

Geweldige leuke kaart en haha Diny, je kunt toch wel een pirouette maken?
Doe je ogen maar dicht en dan zul je zien dat je het kan................
groetjes Lia

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet

Frouwkje zei

Wauw....prachtig gekleurd Diny. T'is inderdaad een schattig stempeltje!
Wat schattig dat je kleindochter dat zei, volgens kinderen is alles mogelijk hé.
Liefs, Frouwkje

Astrid zei

Een schitterend kaartje Diny, prachtige kleuren, het is inderdaad een lief afdrukje en natuurlijk kun je wel even een rondje draaien hihihi :)

groetjes Astrid

corryskaart zei

hoi diny
je kaart ziet er weer zo lief en leuk uit,in prachtige kleuren en vooral de schaduw zo mooi met stip gemaakt!
groetjes van corry

Unknown zei

diny
je heb echt de lente kriebel
het is weer prachtig gedaan en elke keer geef je een gouden tip vrij voor jou volgers
ik wens je een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Barbara GR zei

What a gorgeus card! I lov soft colors and dies you used!!
... and this Tilda is soooo cute!!!!
Hugs, Barbara GR

Eline Jansens zei

Heel mooie kleuren. Weeral bewijs dat de allerlichtste kleuren echt de moeite zijn om aan te schaffen =)

СВЕТЛАНА zei

Какая лапулька-красотулька!!!

Frouwke zei

Ach wat een lieverdje en zo prachtig ingekleurd!

Gerrittina zei

Mooie kaart.

Gr. GZ

Cathy zei

Wat een cuttie! Heel erg mooi!!!