NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 13 februari 2011

Voorbeeld

Hieronder vind je een voorbeeld van een Carnavals-kaart. Hij is behoorlijk over de top, maar dat mag deze keer. De achtergrond is gemaakt op DCP-papier met copicmarkers en de airbrush. De stempel is een oudere magenta en is natuurlijk ingekleurd met copics. De kleuren zijn hetzelfde als die van de achtergrond.
Als het lukt volgt er ook nog een voorbeeld dat iets rustiger is
Helaas komen de kleuren op de foto niet goed over. Ik heb gebruik gemaakt van B05, YG07 en RV09 voor de achtergrond


De roosjes zijn echt knal rose en de flosjes zijn knal rose en appeltjes groen
Dit is helaas niet op de foto te zien
Dorathe







9 opmerkingen:

Diny Sprakel zei

Hallo Door, wat een vrolijke kaart, je kunt zien dat jij al helemaal klaar bent voor Carnaval.
groet Diny

Yvonne's cardcorner zei

Ziet er lekker knallerig uit, hi,hi,hi.. maar toch wel heel erg leuk!!
groetjes Yvonne

majo zei

Wat een super mooie vrolijke kaart zeg. gr Majo

Mignonnn zei

wat een leuk kaartje.. heel vrolijk en super opvallend.. erg leuk

Groetjes
Mignon

KarinsArtScrap zei

het is in ieder geval heel erg kleurrijk, maar wel een hele leuke.

groetjes karin

Anita zei

Wat een leuke vrolijke kaart zeg! Groetjes, Anita

Mandy's Magnolia cards zei

Ik heb de Copics net ontvangen!
en wat ben ik er blij mee :)!!

nogmaals BEDANKT!
groetjes, Mandy

Marlieke zei

Echt carnaval! De sfeer is helemaal goed! En wat betreft het felgroene en felroze: ik kan me dat (zeker na het lezen van de toelichting) wel voorstellen hoor!

Linda zei

Woh die achtergrond is echt mooi.

gr linda