NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 29 maart 2017

Roos

Hallo Copicfans

Ik ben weer voor een half jaartje terug in het Colourstock team
om jullie mijn creatie's te laten zien 
en hopelijk te inspireren om ook lekker met de Copic's te kleuren.

Ik heb deze keer een roos voor jullie getekend
 Willen jullie deze digi ook graag kleuren? ga dan naar mijn post op het Colourstock blog, wordt lid en laat een berichtje achter onder deze post


 Ik laat jullie stap voor stap zien hoe ik het gedaan heb.

Ik heb eerst met B63 de schaduw aangegeven.
Ik ben vanaf de potloodlijn in de richting van het roosblad gaan flicken.
Je zet je punt rechtop neer en veegt hem snel weg.


 Daarna ben ik met V01 erover heen en heb de hele roos gekleurd.
Ook in de richting van het blaadje.


Hij ziet er dan zo uit.


Met BV29 heb ik dan de donkerste schaduw gemaakt.


Dan ben ik erover heen gegaan met B69 en heb het iets verder getrokken.


Dan verder met B66.
 Niet over alles heen nu, alleen een stukje van B69 meenemen.


Hetzelfde nu met B63
Zoals jullie  kunnen zien loopt het niet zo mooi in elkaar over,
dus gewoon nog een keer vanaf het begin, dan wordt het mooier.
En het beste is 1 blaadje eerst helemaal af te maken.


Dan ben ik met V01 over de B63 heen gegaan en iets erover heen
 en dan met V000  verder geblend.

Op de volgende foto is te zien hoe ik met RV13 de randjes van de blaadjes geflickt heb.


Zo ziet de roos er dan uit als alle blaadjes gedaan zijn.

Ik heb dan nog met een witte gel pen en Copic glitter pen "Blossom"
highlights gezet.


Daarna heb ik met de Copic Gasenfude een bevend lijntje getrokken,
 en met een Pronty mask de rondjes nagetekend. 

Ik heb er gems van gemaakt.
Ik heb ze op dezelfde manier als de roos gekleurd, 
met B66, B63V01 en V000


De schaduw onder de roos en de gems heb ik met C3, C2C1C0 en C00 gedaan.

Ik heb de kaart verder eenvoudig gehouden.


De digi ziet er zo uit, ik zou het echt leuk vinden als jullie hem ook willen kleuren.
Dus meld je het beste gelijk aan als volger.


Hier nog een keer alle kleuren die ik gebruikt heb:

Roos en gems: BV29, B69, B66, B63, V01, V000, RV13
Schaduw: C3, C2, C01, C0, C00

Ik hoop dat ik jullie inspiratie gegeven heb om ook weer lekker aan de slag te gaan.
Ik wens jullie een fijne dag en kleurze! 




Geen opmerkingen: